H A N I S
i'm PT3 victim .
Friday 11 July 2014 • 23:04 • 0 comments
nak PMR !!

Dear PM ,
    maaf , jujur saya perkatakan , saya tidak sepandai untuk menjadi mangsa PT3 , walaupon  saya                pelajar kelas pertama..
    walaupon dikatakan PT3 sngt sng ..  bagi saya PT3 adalah tahap Universiti .
    kerana rujukan untuk exam sejarah saya merujuk buku tingkatan 6 atas penggal 3 ..
    tpi saya b'bangga , meskipon saya bkn pelajar universiti tpi saya tlh memegang buku rujukan        tingkatan 6 . dan kini saya benar2 b'bangga kerana mnjadi mangsa PT3 . 1st kerana saya dpt menghadap lappy 24 jam tanpa mendengar leteren mama . 2nd ckg  memberi tumpuan yg sepenoh nya terhadap kami kerana kami org yg pertama menduduki PT3 . :) 3rd saya berbangga menjadi mangsa PT3 kerana ckg saya ad mengacukan soaln PT3 english kpd akk n abg2tingkatan 5 kelas pertama , malang nya mereka tidak dpt menjawab soalan itu dngn baik . manakala kami dngn mudah nya mendapat markah pnoh :) for the second time i want to said i'm glad be the PT3 victim :) ..  for all who was think that PT3 is dificult , try to set in your mind that PT3 is easy than PMR . i know it soo hard but you must . couse i'm do the same thing ..  #taKe it possitive
 to my beloved friend and all batch 99 . be patient keyh >.<

berakit2 kita kehulu ,
berenang2 kita ketepian
b'susah2 dahulu
bersenang2 kmudian :)


PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum

Terima Kasih dtg sini . Tak ade ape ape yg special dekat sini :)) Kalau bole tinggalakn jejak korang dekat Cbox hanis , hanis sedia ikut jejakk balikk okie ? ^^

Walkie Talkie



My Status
>> Balik Asrama T^T
date : NOW
at:10 am


>> Miss my Parents ;(
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Blogskins baru :D
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • segala di dunia ALLAH yg punya .. :3
  • feeling anGry ....
  • my father was gone ..
  • mne nak letak muka nih ...
  • Hi Najihaaa /dayah/

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Hanis